It has been a crazy week

19:30:00 2014-04-12 Allmänt 0 Kommentar/er
I måndags blev det häng vid Fredrikas, O'learys och vika servetter, och sist men inte minst Friends.. med friends, Jamppe och Steffii. Gotta love my mangos!
 
På tisdagkväll var det Stephs som gällde. Hon fixade fransförlängning åt mej och senare Jojje som kom över. Det måste ju vara något extra till Jeppis första Porrsitz, som vi hade vid Moody i onsdags. Jag trodde absolut inte att jag skulle passa. Lite ovant ännu, men enligt min åsikt så passar det hyfsat bra. N.ö.j.d.
 
Jag fasade för den stressiga onsdagen då jag skulle ta mig till Vasa på förmiddagen och fotografera ett par frissor vid en salong mellan 10 och 12. Vi blev klara på ungefär en timme så det var skönt med lite fritid, innan nästa grej nalkades: EFÖ-studiotime med Sääsi. Vi skulle börja vid två-tiden, men det drog ut på tiden då vi lämnade och fika med EFÖ-lärarna samt Sassa som kom dit. Resultatet blev att vi klippte mig strax före kl. 15 och därefter så fotade vi två teman på cirka 45 minuter.
 
Snabbt tillbaka till Nkby för att göra mig i ordning på 30 minuter, innan jag skulle catcha bussen till Jeppis för att delta i porrsitzen, som började klockan 19.
Porrsitzen var amazing, beskrivet med ett ord och det räcker hur bra som helst. Bästa sitzen vi har haft, så det är synd att inte fler än 30-ish deltog. Själv fick jag två straff: sjunga en låt som folk skulle gissa, med båda hörlurarna i så man inte alls hörde vad man sjöng (inte för att man kan sjunga heller, haha ;)). Andra straffet hade jag testat före sitzen, för att vi skulle se om det fungerade (fast med endast vatten): jag skulle suga ur en vätska, som var något i stil med vodka och tomatpuré, ur en tampong på ett sexigt sätt. HAH!
 
Anyhow, så var det en lyckad sitz och tack till våra toastisar som klurade ihop programmet! Eventet fortsatte ner till det nyrenoverade Melody, med en massa annat folk som började rulla in. Thanks guys!
 
Igår tog jag mig till Vasa än en gång, och spenderade kvällen hos Bigsis', för att vi skulle på en temadag som behandlade en introduktion i hur man startar eget företag, idag.
 
Det har varit en intensiv och informationsrik dag från kl. 9-17. Huvudet är sprängfyllt med en massa information. Det mesta har man gått igenom på företagskunskap i gymnasiet och på EFÖ, men det var en hel del avancerade grejer, som kom upp idag så jag är glad att vi deltog, och stolt att vi orkade oss igenom det!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback