Wild West Show: Krosscity

12:15:00 2014-08-03 Allmänt 0 Kommentar/er
I månadesskiftet juni-juli hade jag fått en förfrågan om att fotografera Korsnäs revygäng. Gruppfoto, porträttbilder samt fixa programbladet till showerna. Jag var dit två gånger och knäppte bilder på dom.
 
Som kompensation för mitt arbete så fick jag fribiljetter till en av showerna. I onsdags åkte jag till Korsnäs och såg showen. Jag hade läst recensionen dagen före, men dom hade undersålt den en aningen, fast å andra sidan så gör recensenter det. Enligt min åsikt så var showen riktigt underhållande med crazyhumor och som toppen av det så bjöd dom på fyra sång/dansnummer. En av låtarna hade jag hjälpt Sandra med att spela in i studion i slutet av april. Kul att få höra det färdiga resultatet, live förstås. Riktigt duktiga va hela gänget!
 
Nu kommer jag att bjuda på lite bilder som jag knäppte för min skull, men också för deras.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback