Administrativa veckor

21:57:38 2014-02-02 Allmänt 0 Kommentar/er
Jag insåg att jag hoppade över förra veckans inlägg, men jag kan säga att de två senaste veckorna har sett ganska lika ut. Dom kan båda beskrivas med två ord, intensiva och stressiga. Dom har till största delen bestått av administrativa saker, bestämmelse av datum för LSK-styrelsemöte, bokning av kryssning, planering, Skruvster möten, etc.
 
I måndags var det Årsfestkommitté diskussioner om silliz och eftersläpp ställe. Senare på kvällen drog vi en sväng till Friends.
 
I onsdags så tog vi i Skruvster på oss halarna och stack till Netti på Music Quiz. Till vår förvåning blev vi det vinnande laget. Vi hade dock musikstuderande samt musikkunniga personer i vårt lag. Vårt pris blev ett presentkort som vi spenderade på en Sangriga kanna för att fira! Efter Netti så drog vi vidare till Melody där vi i Skruvster var majoriteten. Feelis hade vi ändå och ett helt dansgolv.
 
Torsdagsjazz vid O'learys och sen vidare till Friends med en massa andra människor. Det blev smått ordförande statement mellan Soffan och mej. Haha, hups.
 
Övrigt i skolan så har vi påbörjat en ny kurs, fototryck, och då var vi en sväng till tvättrummet och tvättade av ramar som vi ska använda till att trycka. Crazy värre.
 
Igår, lördag, hoppade jag på bussen till Jeppis. Netti nalkades med ett fint gäng och efter några timmar valsade vi till O'learys och Melody. Jan och jag dansade oss fram til halv fyra och hämtade sen nattmat innan natten analkades.
 
Jag har också kommit fram till att det vilar en förbannelse över min Nelly-cardigan. Jag hade lämnat/tappat bort den i Åbo för tre veckor sen och igår fick jag tillbaka den. Vad gör jag sen? - Jo den hade försvunnit när jag skulle hämta jackan från Melody garderoben. Jag är hundra på att jag la den i ärmen, men enligt vakten så sa han "Har du kollat i ärmen? Den kanske är i en kompisväska?" - DUUH, det är ju första man tänker på. Tack så jäkla mycket. Gissa om jag var sur.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback