Sportlov.. pfft.

20:32:24 2014-02-27 Allmänt 0 Kommentar/er
Stressiga två veckor. Förra veckan före sportlovet så drog på sig deadlines samt ett avslutande och inledande av sportlovet, som resulterade i en Cocktail sitz förra veckans onsdag. Jag måste säga att det var superfint jobbat av oss. Sitzen gav med sig en ursnygg feedback från deltagarna och det är vi tacksamma över.
 
Man vill gärna kalla det sportlov, men egentligen heter det ju självstudievecka, och det har det verkligen varit. I fredags lånade jag hem tre böcker som behandlar Kulturmöten. Jag började skriva på min essä i kulturkunskap i söndags och har skrivit sen dess. Jag ska börja avrunda den och sen fixa ihop en presentation.
 
I måndags for jag vill Vasa på en SU intervju och när jag var klar där så drog jag till Bigsis' och sov där till tisdagen. Jag satt vid ett café i tre timmar och skrev på essän, innan jag drog till Linas för att ha en fotokurs med henne. Vi hade det riktigt trevligt. Mot kvällskvisten så blev det EFÖ-återträff och vi, Sandra, Soffan, Sassa, Nicko och jag, drog till Amarillo på mat. Vi blev ganska snabbt klara och folket skulle iväg så jag gick till Ollis och fördröjde tiden innan jag stack hem. Alltid lika trevligt vid Ollis. Ollis-killarna spelade NHL i början och sen blev det barhäng när folk började anlända.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback