One busy Week

22:59:32 2014-01-13 Allmänt 0 Kommentar/er
Jag har inte uppdaterat bloggen sen nyårsafton. Det har varit mycket hålligång den senaste veckan, inom parentes två veckor.
 
Det nya året invigdes på en hemmafest på Bergö, som senare fortsatte till Jans villa där vi övernattade.
 
Helgen efter så drog Jan och jag ut till de vanliga stammis ställena i Jeppis, som sedan slutade vid Melody. Under lördagskvällen så käkade vi än en gång vid O'learys och drog sen till Netti med Steph & co.. Urtrevlig kväll blev det verkligen som avslutades vid O'learys och en sista timme vid Melody.
 
När det väl blev söndag så tänkte vi, Jan och jag, dra en snabbis till Stephs nya lägenhet och titta. Men ojsan. Mittiallt började vi spela alias och göra en massa annat så vi lämnade och övernatta hos Steph. När vi väl skulle sova så var Jan och jag allt för pigga och alerta så vi var ut på nattpromenad i närmare två timmar.
 
Ny skolvecka och inte så många timmar på sömnsaldot. På tre dygn hade jag sovit max 15 timmar.
 
På torsdags kvällen hoppade vi, Steph och jag, på tåget ner till Åbo för att delta i administrativa utbildningen, som hölls till vid Kåren och Novia under fredagen. En intensiv dag med föreläsningar och workshops från kl 9-17. Dagen var inte slut där. Sen var Steph och jag och käkade med en del av hennes familj till Ristorante Dennis, en fördrink till Old Bank och sedan vidare till Admin. sitzen, som dom hade vid Novia.
 
Efter så lite sömn på en vecka så tog jag igen det under lördag-söndag, med närmare 20h sömn. Sov bort hela söndagen helt enkelt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback