Childhood

00:36:45 2014-07-22 Allmänt 0 Kommentar/er
Jag har legat lite efter i veckouppdateringarna. För två veckor sen så blev det kaffe, saft och tårtkalas då systeryster hade fyllt år. Cicero följde förstås med och tyckte att det fanns mycket godsaker på bordet, men inget för honom.
 
Annat som hände just den veckan var att jag ordnade efterfest och även första i nya lägeheten, så nu vet jag också att det ryms åtminstone 15 personer hur bra som helst i min etta på 32kvm. Cicero fick en ny sovbuddy för en liten stund också. Festen höll på till ungefär sju på morgon, nöjda efterfestare.
 
Mot helgen så mötte jag upp med min bästa barndomskompis som jag inte sett eller haft kontakt med sen ett år tillbaka. Det var riktigt trevligt att träffas igen, efter att först varit hos hans så drog vi till mitt och sist och slutligen till Black Sheep på live musik samt Melody för lite shake. En helt amaz kväll!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback