Weekend special

21:12:01 2014-07-22 Allmänt 0 Kommentar/er
What to say om helgen lixom. I fredags var det häng hos mig en stund och sen kom Jennifer förbi och då drog vi till Black Sheep och satt där på terassen i princip hela kvällen. När det var stängningsdags för dom så drog vi till O'learys och satt där, men inte nog med det - vi drog till Melody och shake:ade den sista halvtimmen då vi kom in gratis efter kl. 03. Efteråt blev det lite efterfest hos mej innan natten nalkades.
 
Lördagen fortsatte lite liknande. Evgeny kom till mitt med följe av en kompis, Dan och jag lirade lite Xbox. Senare blev det fina-minnen-snack med Evgeny från vår bästa barndomstid. Vi drog ut till Black Sheep ännu en gång där terassen hade fyllts med ännu mera folk än under fredagen. Trevligt sällskap med nya och bekanta ansikten. Ännu denna kväll fick vi för oss att fortsätta kvällen vid O'learys, samt gratis vid Melody den sista halvtimmen innan stängning.
 
Efterfest hos mej med ungefär 15 personer ännu en gång. Både nytt och gammalt folk. Alla verkade trivas med mingel, skratt och Xbox-spel, som gick hett till. När klockan närmade sig morgonkvisten då några var kvar så säger en röst "Vi far till Gamla hamn och simmar". - Jaha, då gick typ Jennifer, jag och sex män dit och hoppade i. Sängen väntade sen halv åtta på morgonen. En helt crazy lördag, men ack så rolig!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback