First and second day

21:51:47 2014-06-26 Allmänt 0 Kommentar/er

Jag sov första natten  i nya lägeneten och idag kom Cicero hit. Han var lite konfunderad över vart han hade hamnat, men sakerna och doften var förstås bekanta, samt tidningen på golvet; han är en så smartypant. Jag var ju tvungen att fixa till hans plats i soffan som vi hade i Nkby så han skulle känna sig tryggare.

Vi drog till Jysk med mamma så jag skulle få köpt mej en ny och tjockare bäddmadrass. Den jag har haft så är typ en millimeter tjock så den är inget man skulle vilja hänga i palmen.
Han fann ljuset och värmen på soffkanten så han kunde tupplura. Vi båda har haft soffläge med lite film och lek, så Cicero skulle få springa lite runt på nya stället.

Quality Thursday indeed. Inflyttningsvin som jag fick av Bigsis' igår, testade fonduesetet som jag fick av faster för en bra tid sen och chokladdoppade jordgubbar, som jag fick av mamma. Rött på rött.
Jag hade det lite trevligt med Photoshop ikväll. Tror jag är så gott som nöjd, och väntar nu ivrigt på att få det gjort!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback