Min stiliga kille

19:53:45 2014-06-27 Chihuahua Cicero 0 Kommentar/er

Vi svängde in till Musti&Mirri och var på span efter ett nytt halsband, i och med att han inte riktigt gillar selen som vi köpte då jag skaffade han. Det fanns ett i samma modell, mjukt och justerbart. Han accepterar det mera än selen, så det är ju positivt. Kanske vi kan strosa runt i stan snart utan att han behöver sitta i fickan stup i kvarten.

Annat som blev införskaffat var underlägg till matkopparna och frysta nuggets matkuber så jag kan blanda med torrfodret så det blir lite mera varierat och smak under frukost, lunch och middagstid. Dom hade även fått in något nytt godis som vi fick gratis. Jag kan säga er att det var en hit hos Cicero.

Jag behöver ännu hitta en bra burk/tunna att ha hans torrfoder i. Jag har sett på något ställe en riktigt snygg en, men jag har glömt bort var. Men vi får se...
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback