Jag har blivit med…

21:14:00 2014-05-11 Chihuahua Cicero 1 Kommentar/er

Idag är det morsdag och den firades med att vi, mamma, pappa, Bigsis' och jag, var till Hotel Epoque och åt buffé. När vi kom hem så satt man och inväntade sju-slaget...

Jag har blivit med... hund! En söt chihuahua kille på närmare fyra månader, Minipeikon (Lilltrollet) Cicero är hans officiella namn. Jag hade först tänkt mej Panchito "Pincho", men Cicero tycker jag passar super så det får han heta. Social och vänlig är han också, och han vet vem som är mamma/matte.

I flera år har jag velat ha en chihuahua, men då jag har bott med föräldrarna så har inte en andra hund varit ett alternativ då vi hemma hos föräldrarna redan har en labrador, som nu börjar va till åren. Nu när jag bor i lägenhet så har jag känt att det har varit tomt, något har fattats. Då såg jag en annons på findit där dom hade valpar till salu. Och tadaaa, jag fann det som fattades!

Imorgon får han vistas bland folk och så ska vi införskaffa lite förnödenheter till lillkillen. Puss på han.


Kommentarer
TIDSTJUVEN

Ååååh så sööt! :D Ser ut som ett litet miniatyrlamm. :D

Svar: Hjoo han är urgullig och int nå större än typ tre knytnävar. :))
Sarah Ek


21:14:00 2014-05-11
http://tidstjuven.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback