Vernissage och utställningsveckan som varit

10:10:00 2014-05-24 Allmänt 0 Kommentar/er
Jag har haft så fullt upp med skolan och min nykomna livskamrat att jag inte hunnit uppdatera Westside. 

För två veckor sedan så var det Cicero och vernissage på schemat. Under den veckan så hade jag med mig Cicero några dagar i skolan och där blev han så omtyckt och älskad av alla. Sötaste killen i stan.

Torsdagen den 15:e maj hade vi vernissage och utställningen tog sin början. Efter mycket jobb och slit från alla MK13 så det det ett riktigt bra resultat.
 


MK13 gör i ordning tilltugget inför vernissagen. Vattenmelon, godis, chips, Chardonnay bål. 

Vi gjorde det riktigt bra som fick dit närmare 60 personer under några timmar.


När vernissagen var slut så tog vi lite paus så folk fick dra hem en stund, eller på mellanfest, för att sen komma tillbaka till lokalen för att ha After Party. Jan, Tobbe, Rebecca och jag for till Rebeccas och chillade några minuter innan vi tog oss tillbaka.

Härlig stämning och fint umgänge med MK13 och några övriga come and go:ers. Resultatet blev att poliserna kom på besök och sa att vi skulle dämpa oss för grannarna ovanför tyckte det var för mycket ljud. Festen fortsatte med att skruva ner volymen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback