Back at EFÖ

09:48:45 2014-09-01 Allmänt 0 Kommentar/er
För två helger sen hade Schlöbö och jag en sekreterarcermoni. Hon sticker till Berlin i oktober och jag uppgraderar mej från vice sekreterare till sekreterare för Skruvster. Först käkade vi vid Friends & Brgrs, valsade iväg till O'learys på ett glas, sen Friends där vi träffade på lite folk. O'learys och sista halvtimmen spenderades vid Mellen och shejka bort burgermåltiden.
 
I måndags började min andra praktikperiod på EFÖ, min förra skola där jag hade ett mellanår på Foto&IT-linjen. Veckan var ganska lugn. I torsdags hade jag undervisning i film, hur man klipper och fixar i iMovie. Nu framöver så har vi prickat in tre måndagar då jag ska handleda i studion, en hundfotografering (Cicero), 2 års foto samt 4 månades foto - samt på fredag blir det en familjefotografering. 
 
På onsdagen var jag ledig för då skulle jag infinna mej i Jeppis vid Campus Allegro med halaren på. Vi i Skruvter skulle presentera föreningen och vår verksamhet för de nya ettorna, musiker och formgivare/rumsgestaltare. Närmare tre månader sen man stoppade undan den och ny börjas halarsäsongen än en gång. 
 
Veneziansk började med mat vid Hästöskata för att finally smaka på den välomtalade Skatahamburgaren, som Jan så har talat gott om. Den var riktigt god och en enorm portion med pommes frites också. Matkoma. Vi sökte oss sen vidare till mitt där vi lirade lite Tekken och sen blev vi bjudna till en random hemmafest på Killingholmen. Där spenderade vi resten av kvällen och det fanns ett och annat känt folk där med.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback