Studielivet drug igång, alongside work

09:28:00 2014-09-16 Allmänt 0 Kommentar/er
Ojsan, har inte hunnit uppdatera om det senaste som skett under de två föregående veckorna. Jag tror att jag sammanfattar lite. Jag har blivit blondin, once again, har inte varit det på ungefär 4-5 år. Jag tyckte att jag kunde byta lite nu när jag ändå har infört hårförlängning detta år. Tackar Sandra än en gång för hennes tålamod med mitt envisa hår och känslighet för hårfärg. Under fem timmar hann vi avfärga, blondera, klippa och sätta i löshåret, så duktiga som vi var så bjöd Sandra på varma smörgåsar på kvällskvisten. Jag kan säga er att jag hade lite smått ångest under processen och det tog ett tag innan jag vant mej med "the new me".
 
Onsdagen den 3:e september naklades det Back to School i Jeppis. Kort och gott, det var awesome!
 
Helgen därpå den 6:e september var det utekväll i Vasa. Först förfest med gamla vänner sen joinade jag Sandra och "frissagänget" som jag inte varit ut med på en lång tid. Det var riktigt awesome, O'malleys och Ollis fick njuta av vår närvaro. Hehe.
 
Förra veckan var min nästsista vecka på EFÖ då jag jobbade en del med annonser för skolan och i onsdags så var det Gulisintagningen 2014 som gällde. Jan, Jannike och jag var vid stationen "Drunk poppin" - man skulle göra norsk fylla, göra en "sexposition" med sin lagkamrat medan man skulle spränga en ballong mellan varann. Det var sjukt kul att se på och dom var riktigt duktiga + lite mutor på det fick vi. Efter själva racet blev det eftersläpp i Allegrogen och sen Melody. Super trevligt!
 
Torsdag och fredag var det fotografering vid Klippan då EFÖ var dit på "läger". Intensiv vecka och dagar.
 
Fredagen avnjöts i Jan och Cisses sällskap med att spela Xbox och bli småförbannad på ett spel som vi höll hur länge som helst på med. Steph joinade sen oss på Skype. När klockan närmade sig nattetid så blev det nattmat och jag for en sväng till O'learys där jag träffade på några roliga typer.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback