Two Sides

13:18:32 2014-09-18 FOTO - Porträtt 1 Kommentar/er
Jag fick nöjet att fotografera min fina vän Sandra igår, efter ett par månaders uppehåll. Oj oj, tänka sig. För inte så länge sen hade vi alltid något nytt på gång , men distansen, studier och jobb sätter lite stopp för det. Det blir extra nice när man väl fotograferar sen.
 
Sandra skulle ha nya proffepix så dom knäppte vi när jag kom till Korsnäs och så försökte vi få inspiration till en mera crazy shoot. Vi har ett par vilande projekt på gång, men igår blev det då en "she-devil" session i ett övergivet, fallfärdigt hus i en skogsdunge. Mega awesome!
 
Många av er kanske tänker varför Sandra är min "number one model". Det är ganska enkelt egentligen. Hon gillar att fixa och sminka och skapa något nytt, så varför inte kombinera en häftig sminkning med en photoshoot! + så har vi samarbetat/umgåtts nu i 1,5 nästan två år så vi kan våra saker.
 
Flera bilder på websidan:
Sarah Ek Photography

Kommentarer
Linda

Fina bilder :)


13:18:32 2014-09-18
http://lindasjolund.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback