Något nytt!

13:19:00 2013-07-20 Allmänt 0 Kommentar/er
En spontanisk trip till Molpe blev resultatet igårkväll, nyktert. Istället för att sitta hem och glo på tv så valde jag hellre att träffa folk vid Mölle och Molpe paviljongen. Varje helg ska det vara något nytt! Första stoppet var vid en villa där lite av Korsnäs folket var. Senare så styrde vi kosan mot Mölle restaurangen där vi utbytte skratt och någon konstig historia på terassen, innan vi körde över bron till paviljongen. Inte lika mycket folk som jag hade förväntat mig, men ändå lagom. Gamla och nya bekantskaper även denna gång. På slutrakan träffade Sääsi och jag på Sassa, som kom sig dit på slutet.
 
Lite över klockan två blev det att köra hemåt, då jag lovade föräldrarna att komma hem och slipa/måla fönster idag... vilket inte kommer bli av eftersom det regnade i natt/på morgonen.
 
Förvånansvärt nog så vaknade jag av mig själv lite före elva då alarmet skulle gå på. Rätt så klarvaken var jag fast jag gick och la mig där vid fem tiden på morgonkvisten. Mamma sa att jag kanske har börjat lugna ner mig nu. Den senaste tiden har jag sovit länge och varit trött och smått stressad. Men kanske hon har rätt att jag har kopplat av lite, för det är andra dagen jag är lite piggare på morgonen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback