Day 2 - The Beach

23:59:00 2013-06-17 Rhodos 2013 0 Kommentar/er
Besvikelsen som uppstår när dom inte kommer och fixar toan klockan åtta på morgonen, som dom sa att dom skulle göra. Vi steg upp helt i onödan, men hann ändå powernappa några minuter innan vi på riktigt steg upp och valsade ner till frukost.

Efter frukosten var det på med solkrämen och strandväskan med och ta riktning mot beachen. Innan vi ens hade lagt oss kom ett par asiater och erbjöd massage. Flera gånger hände det här när vi låg och solade. Även två jamaikaner, som verkade känna oss från förra året, kom och erbjöd oss några reggae-armband. Snygga var dom så det blev två till mig. 
Johannes tog sig ett dopp, och jag erkänner att jag inte vågade.
Jag tyckte det var kallt så jag nöjde mig med att bara stå med vaderna i vattnet.
Kvällsshopping på schemat. Johannes shoppade loss för fullt vid Zara och jag stod över i och med att det var lite pengabrist at the moment, så vi tar det på nytt en annan kväll! Stadsrundan avrundades vid Starbucks. Jag beställde Caramel Macchiato, men jag är inte helt säker på att jag fick rätt... haha.
 
P.S. Jag glömde nämna att jag fick en buttbränna. Ganska rejält, så lite sjuk rumpa har jag för tillfället! Ha en bra dag idag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback