"Who said music can’t move a nation?"

19:30:00 2012-08-18 Music of Life 0 Kommentar/er

Let's do this, one more time! Jag tror inte det finns några andra än våra party people som kan parteeey lika mycket som oss. Det finns, men vi låtsas som om det inte skulle...

Sista helgen då alla är tillsammans och samlade inom en viss räckvidd. Efter denna helg så befinner jag mig i Vasa och de andra far egna vägar veckan därpå, efter veneziansk. En kort förfest vid mitt och sedan väntar Jeppis gator och torg, som alltid!

Jag måste i alla fall ta det lite lugnt. Ryggen har blivit bättre, men den är inte helt återställd och jag vill inte göra det till värre sidan igen. Förhoppningsvis träffar jag inte på mina dansbuddies, för det kommer inte sluta bra i såna fall... :o)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback