"Girls Night Out", part 2

21:15:45 2012-07-15 Allmänt 2 Kommentar/er
Solen tittade precis fram mot kvällen och vinden hade lagt sig en smula. Möjligheten att sitta på terassen var vidöppen. Enligt min mening så hade vi det riktigt gemytligt igårkväll, för att använda mig av Emilias välkända ord.
 
Terassen pryddes av åtta personer, och värdhemmet hade paj och chips att erbjuda, samt musik som spelades ur min nya dockstation/högtalare. Var och en hade med sig det de tyckte var lämpligt att dricka en kväll som denna.
 
Tack för diskussionerna och skratten som kom ut av kvällen!

Frans tog sista minuten biljett till "A Girls Night Out", så det resulterade i sex brudar och alfahanen Frans. Haha.
Alla agerade fotograf under kvällen.

Emilia a.k.a. Skogstrollet var galen i "stenklipp", som ska hänga i bordsduken så den inte blåser bort.

"SPOILED", who?
"Det är så 'Sarah Ek'". Ifall jag inte är helt ute och seglar så är det ett citat från början av kvällen. De syftade troligtvis på kvällens outfit.

Kommentarer
Nathalie

Älskar första bilden, sååååå härlig! :D Haha och tack för en helt underbar kväll! Det var minsann gemytligt på terassen er. :))

Svar: Tack för att ni ville komma till lilla Kovjoki, och även för resten av kvällen! :) Verkligen gemytligt! :))
Sarah Ek




Nathalie

Får bli en repris på lördag! :D Dock hos Frans, men det kan bli kalasbra de också! :)

Svar: Kanhända! :)
Sarah Ek







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback