Maximum speed och nervositet

23:09:03 2012-06-01 Allmänt 0 Kommentar/er
Full rulle hela dagen! Dock vaknade jag på fel sida, mamma och jag gick varandra på nerverna direkt från morgonen. Jag höll på städa rummet och så skulle hon ha mig att göra några andra saker nere i köket. Fast jag skulle vilja, så kan jag inte befinna sig på flera platser samtidigt! Jag har dessutom fastat idag! Det enda jag har fått i mig är; Actimel, juiceglas, två kaffekoppar och tre kex. Mamma har inte haft tid att göra någon mat och jag har inte varit så allvärst hungrig, konstigt nog...

Det blev en examensfotografering med en barndomsvän samt granne. Hon blev utexaminerad restaurangkock. Hon fann en del foton, som hon gillade vilka jag har redigerat klart, så vi får se om hon är nöjd med det slutgiltiga resultatet.

Förstås var jag tvungen att ta mitt efterlängtade, och avkopplande, bad, som jag inte har "haft tid" med på ett tag! Och efteråt blev det att hämta C från bussen. Fyra månader sedan jag såg honom sist (!)

Jag blev tillfrågad för några dagar sen om jag har hunnit bli nervös inför morgondagen och svaret var då "Nej", men nu skulle svaret se annorlunda ut. Nervositeten har hunnit ifatt mig och jag vet att jag borde gå och lägga mig, men om jag försöker med det så kommer resultatet ändå bli såhär.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback