Pippi-färger

20:55:55 2012-06-23 Outfit 1 Kommentar/er
 width= width=
Nelly: Cardigan / Nelly: Chinos
 
Den alltför populära Pippi-tröjan har anlänt till min garderob. Om man ska vara riktigt noggrann så är det ju inte samma typ. Det är ju ingen cardigan som Pippi har, men det är samma princip med färgerna.
 
I torsdags så hämtade jag ut ett större paket vid posten och min egocentriska tavla blev awesome! Jag blev förälskad i mig själv, alltså jag är superbra på att fotografera mig själv! Fotot och Canvas-tavlan kunde inte ha blivit bättre.

Kommentarer
Axu

haha, nice! säkert skrattar naan åt an :D

Svar: Mycket möjligt! Man sku måst ha en övervakningskamera i bilen. 8)
Sarah Ek


20:55:55 2012-06-23
http://AaXxUus.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback