Dyr fredag

16:55:54 2012-05-04 Allmänt 0 Kommentar/er
Fredags shopping i Vasa city. Morsan och jag for dit för att jag skulle ha nya tygskor och det fick jag köpt i alla fall, ett par vita Fred Perry. Fast då blev det lite mera därtill. Anttila hade lite inredningsprylar som jag fastande för: glasunderlägg och en träbricka "Enjoy every moment: live life simply", en NY-trälåda och en "Beach Memories"-ram, som jag enkom ska ha ett Rhodos-foto till!

Jag har ju som sagt övergått till Apple-produkter på sista tiden; iPod, Macbook och iPhone, så varför inte inhandla Steve Jobs-biografi inför Rhodos så man har lite strandläsning! Jag hade velat ha den på engelska, men så fanns det endast inbundna sådana, inga pocketformat så det fick bli en svensk istället.

Idag kom jag fram till vilka mina favoritaffärer är: Clas Ohlson och Cubus, i Vasa då! Personalen där är så sjukt trevlig. Till exempel expediten vid Cubus kassan. När jag skulle betala så började hon med lite smalltalk och det var så avslappnat, och hon gratulerade mig till studenten och önskade mig en trevlig Rhodos-resa.
En annan sak, som expediten sa, var att kunden som hon hade betjänat före så hade också sagt att hon skulle till Rhodos nästa vecka. Small world. Haha.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback