Plötsligt händer det...

19:01:00 2013-04-18 Allmänt 0 Kommentar/er
Nu har man fått ta del av Stora Huset-livet. Bigsis' med sin respektive är tillbaka från Turkiet. Kul sålänge de varade!
 
Den efterlängtade Ollistisdagen blev i sista minuten med det bättre folket, och där var det lika trevligt som alltid! I love it! Därtill så var det en lugn onsdag med endast två morgonlektioner och resten av dagen spenderades i Stora Huset med att äta Zorbas kotzone, Family Guy, I Love You Phillip Morris samt Nitro Circus, via AirPlay, på kvällskvisten. Då kände jag mig väldigt manlig, å andra sidan var det mitt sällskap som la på den.
 
Idag så åkte vi på studiebesök till Jeppis, Campus Allegro. Soffan och jag joinade musiklinjen då dom skulle se på Musiker-utbildningen så vi tänkte att vi skulle ta en titt på Medianom-linjen och dess utrymmen. Vad kan jag säga - vi blev helt enkelt förälskade i det splitternya campuset samt den intressanta utbildningen. Det är nästan så att jag börjar överväga att påbörja höstterminen där - fast det tar emot att lämna Vasa för lilla Jeppis. Besöket avslutades med buffet vid Asian Garden.
 
Kvällen har varit kulturell. Jag kom för en stund sen tillbaka från fotovernissagen Next Exit, som ordnades av sista årets studerande från Medianom-linjen. Utställningen visade upp deras slutarbeten. Mycket folk och trevliga foton. Jag rekommenderar er att gå och se den vid Vasa konsthall.
 
Resten av kvällen går antagligen åt till att ta de lugnt och se på film.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback