Fina peeps

14:37:27 2013-12-18 Allmänt 0 Kommentar/er
Guu' så jag kommer sakna alla fina peeps. Hälften av klassen drog hem till södra Finland, några till Stockholm och övriga runtom i Finland. Bra då det connectar dagen efter man har sagt byebye.
 
Förra måndagen så var jag på fullmäktige konstituerande möte i Åbo med 14 andra ledamöter. Jobbigt att vakna sådär halv sex på morgonen med endast några timmar på sömnkontot. Det var en riktigt intressant och rolig dag trots att man inte hade ätit något under hela dagen förrän på kvällen. Fullmäktige viceordförande blev min position i fullmäktige i alla fall. Plus i kanten.
 
Under tisdagen så var det Portrait Workshop i skolan och på kvällen så umgicks vi på O'learys samt Friends och sa "hejdå" till Soffan som skulle dra till Kenya och va där i närmare fem veckor. Hon fixade en fin packningslista vid Friends också, med vissa snedsteg i listan. Hih.
 
Onsdag: Allegro Xmas party.
 
I lördags så hängde vi i skolan en stund, en snabbis till Friends och Netti, men sist och slutligen hamnade vi vid O'learys med fina människor och hade det super! Jan och jag hann ner till Melody och shakea lite också.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback