Two last days

14:59:09 2013-12-18 Allmänt 0 Kommentar/er
I måndags hade vi kritikdag gällande individuella reportage, som vi har jobbat med sen oktober. På kvällen for vi en sväng till O'learys samt Friends för umgås tillräckligt mycket för att kunna klara av att va ifrån varandra i typ två veckor.
 
Igår fortsatte kritikdagen, men endast under förmiddagen. På eftermiddagen fikade vi med klassen vid After Eight och några av oss lämnade där till närmare klockan fyra. Efteråt valsade Jan och jag till O'learys och käkade nachos och en stund efter så joinade Steph och Toni. Alla möjliga diskussioner, servettvikning och jullovsglass. Guu' så gott. O'learys häng avslutade vi med pingis och fortsatte sen med biljardspel vid Netti. Och innan jag tog natten så svängde jag in en snabbis vid Friends.
 
Idag sades det "byebye" till Steph, som tog bussen till södern, och varken henne eller Jan kommer jag träffa innan nyår. Tror detta kommer kännas som ett långt jullov. Men vi får väl se vad nyår har att ge.
 
Nu ska ni alla ha ett super jullov!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback