Harry B. James

17:21:00 2013-02-24 Stockholm 2013 0 Kommentar/er
Utelivet i Stockholm går väl också an... Harry B. James levererade och man fick lite Visa "Netti" Grande feelis, fast mycket större! Nytt och trevligt folk både på utsidan och insidan. Nappade gjorde det också, hehe ;)

"Finland? Men du ser ju bra ut. Jag trodde finnar va liksom... jaa, liksom... Äh jag försöker ge dej en komplimang!" - citat av "Mathias".

"Ursäkta, va heter du? [...] - Jimmy. Min kompis gör en undersökning och vi undrar om du har en playboy tatuering på rumpan. [...] Ah okej, jaa de har visat sig att två tjejer, som inte känner varandra, båda hade en sån på rumpan. [...] Ha en fortsatt trevlig kväll så kanske vi ses!" - "Jimmy" från Malmö.


What to say... Gillar svenskar. Dom e otroligt trevliga!

Nackdelen med H. B. James måste ha varit den otroligt dåliga ventilationen. Fan va kvavt de var där!

Slussen efter Donken mat och sedan vidare hemåt. Älskar mitt lokalsinne! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback