Don't stop believing...

16:59:41 2013-07-01 Allmänt 0 Kommentar/er


Jag fick besked från Novia idag. Rättare sagt så började det med att en kompis skickade och grattade mig på Facebook på morgonen - då jag ännu låg och drog mig i sängen. Jag rusade snabbt upp och ropade lite, och senare på Facebook såg jag att min trogne EFÖ vän Soffan hade skrivit på loggen "Vi slapp in!". Jag var tvungen att se för mig själv på nätet, och jovisst stämde det! 

Det officiella brevet väntar jag fortfarande på, som troligen kommer med snigelposten imorgon. Men whatever, man vet ju ändå va som väntas till hösten!
 
Jag hade på känn att jag skulle komma in, med tanke på att jag hade fått grönt ljus över telefon. Det var bra att jag litade på instinkten och inte skickade in bekräftelse till Vasa yrkes. Det hade ju, som sagt, varit onödigt. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback