Skolveckorna två

15:03:13 2013-09-07 Allmänt 0 Kommentar/er
Två intensiva skolveckor, information på information, samt flytt till ny lägenhet och sådant.
 
Redan första dagen fick vi reda på att vi skulle på en trip till Helsingfors, torsdag-fredag. Det hade varit riktigt trevligt, men med den korta varseln och flyttande på gång så avstod jag från resan.
 
Veneziansk trodde jag att skulle firas med en lugn hemmakväll efter tunga flyttlass under samma dag - så blev inte fallet. Matilda, släpade med mig till Jepo där en hemmafest höll hus. Riktigt trevligt var det tills jag ändå tog en rätt så tidig kväll.
 
Skolvecka nummer två inleddes med mera information och en påbörjande förkylning. I onsdags var det Back to School vid Melody och vi påbörjade kvällen hos Sofias. Kvällen blev riktigt lyckad och största delen av kvällen satt vi vid Netti med musikfolket, och avslutade kvällen vid Melody.
 
Torsdagen var dötung då en redig förkylning drog över mig, och inskriptionen var riktigt jobbig då jag inte hade möjlighet att snyta mig eller nässpray till hands. Plus bankande huvud. Kvällen spenderades då i Sandras sällskap i söder. Jag fick se hennes nya lägenhet, hon klippte mig och vi chillade med The Simpsons och Family Guy.
 
Och igår tog jag ledigt då jag inte orkade upp ur sängen. Huvudet ville sprängas, trafikstock i näsan och riktigt trött.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback