Turn of the month-project

21:57:11 2014-07-01 Allmänt 1 Kommentar/er
När mina juni projekt var över så fann jag ett månadsskiftet projekt på loppisracet. Det här är elkabelrulle-grejen som jag snackade om i ett tidigare inlägg. Jag slipade den igår och idag sprejmålade jag den vit, samma som med lastpallen/sänggaveln. Träet drar i sig så mycket så det blir en vit ton på den istället, närmare gråskalan. Det gör ingenting, för då samspelar den med sänggaveln. Och istället för att bara måla den så ska jag linda rep runt det ovala, Lexington-beach-house-stil. Ska införskaffa några meter rep till och nästa vecka borde den stå färdig i lägenheten.
 
Jag skulle kunna hålla på hela sommaren med olika lägenhetsprojekt. Love it. Oturligt nog har ju inte hur mycket som helst plats i en lägenhet.

Kommentarer
TIDSTJUVEN

Oooh så snyggt! :D Och jag har på känn att det kommer bli helt perfekt med ett tjockt rep där runt. Din lägenhet kommer ju bli helt vrålsnygg när den är klar!!

Svar: Tackar tackar! Jag hoppas på de att allt faller fint på plats. Trivsamt är det hittills i alla fall. :))
Sarah Ek


21:57:11 2014-07-01
http://tidstjuven.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback