Back in Jeppis City

22:03:05 2014-06-24 Apartment S5 0 Kommentar/er
Dagen var här, då jag fick nycklarna till nya lägenheten i Jeppis. Efter att ha bott två veckor i Jeppis förra augusti, flyttade till Nkby strax efter och har bott där fram till denna dag, och nu entrar jag Jeppis City igen och förhoppnings stannar jag på detta ställe ett tag.
 
En gemytlig, nyrenoverad etta och kök på 32kvm. Det räcker gott och väl åt mej och lillkillen Cicero. Han kan lugnt sova i soffan nu utan att behöva oroa sig vart jag tog vägen när jag gick till köket intill med en vägg mellan. Nu är det ljust, fräscht och öppet. Precis som jag vill ha det.
 
Jag har roadat grejer sedan klockan 18, två turer med bilen packad. I morgon väntas det stora flyttlasset med möbler och de kvarvarande grejerna.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback