Old goes White

20:19:00 2014-06-19 Allmänt 0 Kommentar/er
Nu är mina fyra projekt klara, som ska in i den kommande nya lägenheten. Jo, det blev två till, men det är två gamla från förra året. De gamla fönstrena köpte jag förra året i september och fick inte klart det större fönstret, men det målade jag klart nu i veckan och putsade upp det smutsiga glaset. Även bokstäverna är från förra året som min EFÖ-kompis Bella hade fixar ihop åt mej. Dom hade jag inte målat förrän ett år senare, alltså nu.
 
Lastpall= sänggavel
Oljetunna= "barbord"/bord
Fönster= inredning, inget speciellt
Bokstäver= inredning, YES
 
Jag ser så framemot flytten som förhoppningsvis sker i början av nästa vecka. Jag har redan börjat packa ner lite saker och ting, som har plats i min bil, tills flytthjälpen kommer och hjälper till med möblerna.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback