Bakis mat?

20:18:32 2012-08-12 Allmänt 0 Kommentar/er

Dagens föda: Fruitsalad.

Till min mycket stora förvåning så har jag mått hur bra som helst idag! Vanligtvis brukar jag ha lite smått med huvudvärk, men inget annat än lite sömnig har jag varit denna dag.
 
C och jag har tittat på Top Model Sverige halva dagen, tills det blev att dra tillbaka till hemmafronten för hans del, och själv så hade jag fruktiga ärenden till Nkby. Jag har varit sugen på fruktsallad ett par dagar och nu jädrar skulle jag ha tillrett en enorm skål!
 
Jag fick mig ett gott skratt när jag körde hemåt. Då jag rörde strax ovanför höger ögonbryn, så kändes det ömt, och jag bara "WTF?", men sen så kom jag ihåg att jag "headbangade" huvudet i min nya bekantskaps huvud när vi shejkade. Båda samtidigt, och vi fick nog ett gott skratt då också. Jag har ingen aning hur vi lyckades med det! :o)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback