C'ya in the crowd!

15:17:00 2012-08-17 Allmänt 0 Kommentar/er
I'm out of here! Efter att ha druckit en kaffekopp, ett isigt vattenglas och skrubbning av bilen så den blev vit och fin, är jag redo att entra Juthbackamarknaden med stil! Alkoholfritt, tanken var att det skulle ha passat bra med några öl i sensommarvärmen, men vi tar det imorgon istället.

Nämnde jag att det är superfint väder och en termometer som siktar på 24 grader. Blåser knappt heller så det är HETT. Trevligt att fara och trängas med tusentals andra människor på årets mega skrotmarknad! Lovely.
 
Ryggen har varit på bättre sidan idag. Jag antar att det var från gårdagens många rörelser, men helt återställd är jag inte ännu. Det väntar 6h gångstil ikväll innan jag är på hemmaplan igen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback