Internatboende, anyone?

23:05:00 2012-08-15 Allmänt 1 Kommentar/er
Är det någon där ute som har erfarenhet av "internatboende", som vill dela med sig av sina kunskaper?
 
Vad ska man egentligen packa ner? Om man tänker södernresa så rymmer en resväska; kläder, toalettbehör samt små andra onödiga saker.
 
Internatboende: . . . . .
Täcke, kudde, toalettbehör, läsvärt, hela garderoben (?), laptop...
 
Hur ska jag kunna avgöra vilka kläder jag tror att jag kommer behöva under en vecka? Dessutom måste jag gå genom samma procedur varje veckoslut. Det blir en "södernresa" varje vecka... omg. När vi brukar fara på en södernresa, så använder jag kanske hälften av det jag packar ner.

Kommentarer
TIDSTJUVEN

Superfin lampa verkligen! :D

Svar: Tackar, tackar! Luuv it! :)
Sarah Ek


23:05:00 2012-08-15
http://tidstjuven.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback