"Känslan som uppstår när man..."

00:15:51 2012-08-14 Allmänt 0 Kommentar/er
Något i den stilen, är min känsla för tillfället. (Fast i den situationen var min känsla mera "fun and crazy".)
Foto: Natt / Konstens natt @ Vasa 2012
 
Jag har känt mig lite stel ikväll, eller lite och lite, ganska så rejält. Jag har nämligen drabbats av ryggskott.
 
Jag har tillbringat dagen i Jeppis med min vän Johannes. Chillat och gått runt i några butiker, svällt vid McDonalds, gått ännu lite till i stan, och drog sedan hem till hans på kaffe och kladdkaka. Vi kollade några Street Jazz-koreografier på YouTube, av k0szzz. Jag rekommenderar er att ta er tid att se dem!
 
Nåväl när jag väl skulle hem så strålade det till i ryggen då jag satte mig i bilen. Vid den tidpunkten då jag kom hem och skulle gå upp för de små ynka trappstegen, som vi har vid verandan, så tog det så otroligt sjukt! Vad jag än gjorde och vad jag också inte alls gjorde, så strålade det.
 
Det kunde bara betyda en sak; ryggskott. In med burana, på med Voltaren och in med värmedynan i mikron!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback