Pre-party vol.2

20:06:53 2012-08-12 Allmänt 1 Kommentar/er
Det måste ha varit den intensivaste dagen, ever. Jag körde från Vasa 1445, kom hem 1540, gjorde mig i ordning och bytte kläder inför vigselfotograferingen, som jag skulle vara på plats på vid 1630, och sedan var jag hemma 1815.

Jag sprang runt i huset som en yrvaken kyckling, som nyss hört ett hagelgevärsskott från en meters avstånd. Chicksen anlände lite över 1900. Väl då de kom så kokade vi ihop lite kaffe, samlade åt oss lite chips och kex, och satte oss på utsidan och hade det allmänt gemytligt till party musik.
På kvällskvisten fortsatte festen vid Dragon, Netti och dear old Melody. Det blev en mycket intressant hemfärd, kan jag avslöja! Knasiga foton kommer.

Kommentarer
Nathalie

Jag vill ha bilderna från kvällen nästa gång vi träffas, tack! :)

Svar: You got it, boss! :)
Sarah Ek







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback