6 Instagram

00:20:12 2012-12-09 Allmänt 0 Kommentar/er
Fredag och lördag i Instagram.
 
Gårdagen spenderades i Jeppis tillsammans med de gamla "fours"; Sonja, Sanna, Jonna och jag. Vi körde på traditionen Tortillas och till efterrätt blev det glögg och julstjärnor. Det blev mycket catching up, och gamla-minnen-diskussioner.
 
På kvällen gällde Combaten vid Fitness och sedan var både Johannes och jag sugna på Subway och istället för bröd så blev det en sallad på var. Supergott och hot!
 
Gymmet nalkades klockan 0900 imorse och där fanns träningsvärken redan från början, och vad är inte bättre än att tillämpa ännu mera träningsvärk med extra sit-ups plus lite Body Pump
 
Staden Jeppis med morsan för att se över några julklappar. Till mig införskaffades ett Efva Attling "Carpe Diem"-armband (Kecklund's) samt en väggklocka med TV-error motiv från inredningsbutiken Katarina Maria och lite krims krams.
 
Inflyttningsfest hos Jonna och Lasses. Där bjöds det på salt som sött, och på de senare timmarna kom festen igång då någon började bli på G och det var dags för dom att dra vidare till krogen. Själv skippade jag krogbesöket och drog hemåt, fast det tog lite emot ändå. Det hade varit kul att återse gamla goda Melody Nightclub.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback