Pincho Bar Tapas

14:39:00 2012-12-06 Allmänt 0 Kommentar/er
Matstället Pincho Bar Tapas i Rewell Center har jag gått och sneglat på en tid och undrat vad för slags mat som serveras där. Atmosfären och inredningen är supermysig och snygg, så då måste ju maten ha liknande standard.
 
Igår var det upp till bevis då J och jag avnjöt "självständighetsmiddagen" där vid Pincho. Jag måste säga att maten den var otroligt god och att jag verkligen far dit igen. Mitt nya favorit ställe. Min rätt som jag valde att äta var Carne, som består av: Kryddig choricito, Medelhavs köttbullar med aioli, kycklingfilé i citron och vitlök, marinerad rödkål samt spansk potatisomelett.
 
Sky Bar stod som nästa på schemat. Där blev det någon drink och spontan-självständighetsskumppa. Jag tror det var någon champagne grej igår vi Sky, alla gick med ishinkar med glas och flaskor i. Julfest, student, självständighet, annat? Vem vet.
 
Amarillo på kvällskvisten för att se vad som fanns där och turligt nog kom vi in gratis, för hon vid dörren sa att hennes pass var slut så det var bara att gå in. Där spelades det 80-tals livemusik med Bad Boys Blue som band. Många julfest-prissar var ute den kvällen och fullt ös och olika moves ägde rum vid Amarillo.
 
Stämningen på topp, gott sällskap och god mat var saldot för kvällen. Tack! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback