Smått och gott på en och samma dag

22:24:47 2012-12-22 Allmänt 0 Kommentar/er
Torsdagen bestod inte bara av julfest, utan även en välförtjänt sovmorgon, som ledde till en födelsedagstårta på kaffepausen. Genrep inför julfesten 13:00 samt julgröt och julklappar klockan 16, vilket ledde till själva julfesten som tog plats mellan 18-20.

Höjdpunkterna måste ha vart när någon råkade... vet inte hur... men granen låg nästan på golvet en sekund där, och senare knackar jultomten på fönstret. Alla tittar och sen när Bella tittar sist så får hon en mini hjärtattack. Eller nått i den stilen. EPIC! 

Julfesten och hela kvällen avrundades vid Rosso med J, B och F. - eller så var planen i alla fall. Men istället så kom vi sisådär 15min försent och då hade köket stängt så vi fick valsa iväg till Amarillo istället.

Där gjorde jag en dare, som Bella gav mig. Äta chili. Jag tog en tugga, visst det var inget. Men DAMNIT va de brände, och ögonen tårades upp och det var ingen bra idé att försöka svalka med öl eller pepparstek heller. 

Superkväll helt enkelt! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback