Trevlig lillajul!

16:55:00 2012-12-01 Allmänt 0 Kommentar/er
1 december. 23 dagar kvar till julafton. Julkalendern återuppstår. Lilla jul-lunchen är uppäten, nästan. Och jag är en sjukling utan nässpray. Tyck synd om mig...
 
Bella's Saffrankaka har bakats, specifikt hennes kaka. Det är viktigt att nämna. Den var mycket god, men nu så vill jag väldigt gärna ha morsans bästaste tomatsoppa, Zuppa al Pomodoro, med mycket chili, vitlök och annat starkt som ska bota min förkylning!
 
Anyhow så blev det hockey, glögg och underliga funderingar igår, 30 nov, på kvällskvisten, innan biljard nalkades vid O'malleys. Karaoke fick man ju också ta del av. Pinsamt läge att sitta i soffan med tre begåvade musiker.
 
Jag säger bara de att -10 kändes som -40 igår när vi stod och väntade på en, ursäkta mig, jävla taxi. Svinkallt att stå och vänta sisådär en timme på en taxi som aldirg kommer... Gissa om man var nedstämd och förfrusen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback