1/3 av dagen

13:10:13 2012-07-03 Allmänt 1 Kommentar/er
Morsan och jag har varit på ett besök till city för att få tag på ett par födelsedagspresenter. Min kusin fyllde år i söndags och Bigsis' fyller på lördag, så båda kaffebjudningarna hålls i helgen.

Ett och annat fann vi nog, och själv så skulle jag ha kunnat välja och vraka, mest vrakat, vid Blossom! De har så sjukt snygga tavlor/skyltar och inredningssaker. Vill ha en lägenhet att inreda, mitt rum är för litet!
Nu får jag sitta och vänta på att farsan ska komma hem så jag får dra iväg och räfsa/vända gräs i ett par timmar. Det är del 2/3 för dagen. Den tredje och sista grejen får ni ta del av på kvällskvisten. Toodles...

Kommentarer
sussu

ja de har alltid en massa snygga grejer där :D
sv; vad bra att den boken är läsbar. Hade varit lite misstänksam och nu har jag så mycket på gång så jag har inte hunnit öppna den än, men snaart :D


13:10:13 2012-07-03
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback