Afrikanska vänner

21:11:59 2012-07-16 Allmänt 0 Kommentar/er

I och med att veckan kommer att spenderas i Jeppis så var ju bilen tvungen att tvättas. Då alla krossade insekter var bortskrubbade frampå så drog jag till Nkby för att hämta ut X antal paket, och sedan vidare till Jeppis för att ta del av "Jeppisdagarna 2012".

Johanna njuter av sin ispinne i sommarvärmen ♥

Mmmm... Laxsmörgås och kaffe vid Fredrikas.
Vi hade turen att få sitta utomhus vid Fredrikas. Om jag inte har fel så satt vi säkert där i värmen i 2-3 timmar ♥
 
Hmmm, vad gäller rubriken då. Jo, när vi parkerade och skulle ta oss till Skolparken för att ta del av Parkrock så var det tre afrikaner som ropade något i stil med "Hello beautiful" åt oss. Vi kunde ju såklart inte bara ignorera så vi gick dit och snackade med dem. Schysta typer, verkligen!
 
Den ena insisterade med att jag skulle fotografera dem tillsammans med Johanna och sen med mig. Och vi blev dessutom överösta med komplimanger. Vad ska man egentligen säga "Thank you" and smile (?) :o)
 
Jag lovade också att inte placera ut bilderna på Facebook, dock sa dem inget om någon blogg, men ni fattar vinken.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback