All Move Show

01:20:01 2012-07-19 Allmänt 0 Kommentar/er

Dance, dance... and dance. Denna dag bestod av dansuppvisningar, Fredrikas, frissan och fräscha till min sidcut samt en mycket lång dag i slutändan.

Det blir mera dans på schemat imorgon, för då uppträder Fitness Club ännu en gång samt All Move Crew. Då ska jag raffa åt mig första parketten!

World Music System - afrikanska rytmer samt marionettdockor.

Delicious Salmon Sandwich

All Move Crew. Fyra grupper som uppträdde i en enda show, bl.a. hiphop, house, popping, locking. Sjukt nice!

Koreografen själv - Inxi.

Nötkött med ris och grönsaker.

Stötte på killen Johannes och hans vän. Han raffade åt sig min kamera och tyckte att han kunde sätta igång och fota egocentriska bilder.

Efter lite gaturally så hade vi tänkt dra oss hem vid 21-snåret, men så fick vi för oss att stanna lite längre så vi gick till Fredrikas på kaffe. Vi hann sitta där en timme innan Emilia ringer efter mig och beordrar oss att komma till Netti. Träffade också på två av mina barndomsvänner, fina saker!

Nåväl, det blev helt enkelt lite längre än förväntat. När vi hade varit vid Netti så valsade Emilia, Frans och jag omkring på gågatan och lämnade sen vid O'learys...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback