Coffee and a muffin

16:45:34 2012-07-30 Allmänt 1 Kommentar/er
En STOR muffins, och kaffe på terassen. Jag köpte tre muggar av den typen på bilden; vit, beige och svart, i lördags.
 
Jag som hade planerat en chillout måndag. Istället så drog morsan och jag till Nkby en sväng; hon skulle till biblioteket och jag till R-kiosken efter ett Adlibris paket. Trippen till Nkby slutade med att vi for och handlade hem godsaker och förnödenheter.



Jag fick lite oväntat besök på kvällskvisten igår. C kom hit, och vi tittade på Grave Encounters samt NCIS: LA. Jag måste nog säga att jag blev en aningen besviken på filmen, men mera om det lär ni få läsa i senare inlägg.
 
En kul grej, som jag fick höra imorse.
Morsan: "Jaha du for ut igår."
Jag: "Vah? Jag var hemma hela kvällen/natten."
Föräldrarna trodde jag hade dragit ut då de hade hört en bil köra upp på gårdsplanen, och dörren som smällde igen två gånger under kvällen. Haha.

Kommentarer
sussu

oj tack så mycket! glad jag blir :D


16:45:34 2012-07-30
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback