Det lilla extra...

22:33:53 2012-07-15 Allmänt 0 Kommentar/er
Inne i veckan surfade jag runt på Expert och tittade om de skulle ha någon acceptabel dockstation/högtalare till iPod/iPhone. Jovisst hade de det. Förstås så var utbudet mycket större på nätsidan än vad butiken hade att erbjuda. Ganska konstigt. I alla fall hade de en Logitech, som jag inte hade tittat på, men som verkade helt okej och rätt förmånlig.
 
Tanken om "extra högtalare" uppstod förra helgen då jag var på förfest hos en polare, och vi var i desperat behov av musik när vi satt på utsidan. Utvägen var att använda oss av en mobil med en bra playlist. Visst, mobil fungerar hyfsat bra, men det är ju inte samma power om man jämför mobil och högtalare.
 
Därför tog jag mig friheten att inhandla en sådan för framtida tillställningar, etc. Den är enkel och lätt att ha med sig. Ljudet var super bra, fast det skulle gärna ha fått vara mera bas. Annars var det ett lyckat köp!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback