Enjoying my "new room"

15:55:38 2012-07-14 Allmänt 2 Kommentar/er
Jag var såhäär nära med att möblera om i rummet igårkväll. Jag var uttråkad, och jag hade fått pippi på att flytta på saker och ting för två dagar sen. Åtminstone kunde jag hålla inne min iver tills soluppgång.
 
Inga drastiska förändringar. Sängen och skrivbordet fick inta varandras platser, och fotöljen fick flytta sig lite grann också. Jag tror nästan det blev bättre nu än vad det var förut, både morsan och jag är av samma åsikt.
 
Det är alltid trevligt med lite förändning i vardagen. Minst sagt när det gäller det egna rummet. Man blir så less när man måste dras med det där samma gamla vanliga.
 
Resultat: Acceptabelt, och mera öppet.

Kommentarer
sussu

haha. I know the feeling! ville ha förändring jag med å en dag när ja kom hem från jobbet hade mamm ändrat om :D

btw! så måste jag bara säga jag tänker på dig varje gång jag ser nån pryl i denna flagg mönster, haha. De så typiskt dig :D

Svar: Haha, man tackar! Det är verkligen mitt 2012-mönster! Det återstår att se vad 2013 har att komma med. :o)
Sarah Ek


15:55:38 2012-07-14
http://suzii-suzii.blogspot.com


Nathalie

Woopwoop vilka snygga kuddar i sängen! :D

Svar: Tackar tackar! Dom två svarta är nyinköpta från Hemtex i GW Gallerian, Stenhaga! :)
Sarah Ek







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback