Gemytligt

22:29:53 2012-07-19 Allmänt 0 Kommentar/er

Gott folk. Det börjar bli en månad sen jag fick ett brev om att jag skulle bekräfta studieplatsen vid EFÖ. Fast det var idag jag tog initiativ tt postat bekräftelseblanketten samt FPA pappren att jag börjar på dat@fotoweb linjen vid EFÖ till hösten.

Jag har skjutit på det lite, i och med att det var verkligheten som ropade åt mig. Internats tid inne i veckorna och "hemma" på helgerna. Det lär väl inte hända så ofta; jag catchar väl antagligen upp med någon vän eller så hänger jag ute på stan.
Jeppisdagar, day 4. Jag har tillbringat dagen tillsammans med Julia och Johanna. Vi har tagit del av programmet på gågatan, bl.a. Body Attack, Body Combat, Body Balance, Energy Dancers, All Move Crew. Alltså kort och gott, träning och dans.

På slutrakan så chillade vi med Axu och Sam vid O'learys. Åt glass i kvällssolen på torget och sist men inte minst drog vi till Netti för att se om vi skulle stöta på några bekanta ansikten. Icke då, så vi drog hemåt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback