Intressantare än förväntat

10:30:51 2012-07-07 Allmänt 0 Kommentar/er

Johanna är biljard meister när hon är påverkad!

Det var först tänkt att jag skulle ut med en annan vän igår, och så hade jag fått en förfrågan om att dra till Johannas före. Där blev det kaffe och allmänt chill medans jag fick reda på att min egentliga partybuddy inte skulle komma. Hey, det gjorde inget. Johanna och jag drog ut och gjorde staden osäker istället.

Alkoholfritt, självförsvar, Coca Cola, kuski, öl, biljard, shots, bekantskaper, Batterykossu, dancefloor...

Netti först, och då det blev på kyligare sidan sökte vi oss till kokheta Dragon. Där blev det biljardspel och torr humor på schemat, men kvällen avslutades vid Netti med två nya bekantskaper och Melody. Kvällen blev mycket intressantare än förväntat!

Nora var i behov av uppmärksamhet innan vi drog in till staden. Uteterassen vid Netti var riktigt bra, och drinken var törstsläckande!
Johannas vän, som insisterade på ett spel vid Netti. Tror han jävlades lite under spelets gång, i och med att Johanna vann med hjälp av min sista "putt". Det behövdes någon i nyktert tillstånd till det!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback