"Just get your hands up and raise the damn roof again, again..."

11:37:40 2012-07-08 Music of Life 1 Kommentar/er

Yes! Jag minns lyricsen från igår. De har spelat Raise the Roof flera gånger vid Melody, men jag har aldrig lagt lyricsen på minnet. Superskön låt, som fungerar i alla tillfällen. Typ.
 
Speaking of... Då jag skulle önska en låt vid Melody, Follow the Leader, så tog det säkert en timme innan den spelades och då hade DJn blivit tillsagd tre gånger. När jag skulle önska ytterligare en gång, så hade de inte en enda låt som jag skrev upp på lappen, och jag skrev upp många och hyfsat kända dessutom.
 
Jag tycker de skulle vara så uppdaterade så de skulle använda sig av Spotify...

Kommentarer
sussu

man tackar för låttipset! har inte varit till melody nu på evigheter :D

Svar: Varsågod! :) Det börjar kanske va på tiden då. Jeppisdagarna närmar ju sig också med stormsteg! :)
Sarah Ek


11:37:40 2012-07-08
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback