Powerpark 2012

17:45:39 2012-07-31 Allmänt 1 Kommentar/er
Det tog lite emot att stiga upp ur sängen på morgonkvisten. Jag hade nattligt filmbesök som räckte till klockan 0300 och själv for jag och sova vid halv fem, vilket resulterade i fem timmar sömn.

Hämtade upp Emilia och Sara i Nkby, och sen drog vi till Powerpark, som vi har funderat på i närmare tre veckor. Vädret var på vår sida största delen av dagen.

... som barn på en nöjespark.

Fast på sen eftermiddag kom de mörka molnen och en regnskur, som höll i sig i en halvtimme.

I alla fall fick vi testa på att åka i trä berg- och dalbanan i regnskuren. Det var en upplevelse i sig, och dagen överlag var mycket gemytlig! Tack för sällskapet, brudar!

Kommentarer
sussu

otroliga bilder! får du såna med kameran eller redigerar du dem? :D

Svar: Tack ska du ha! :)Nej jag redigerar dem nog. Det finns ett program/app till Mac som heter "Fun Photos Free", och där finns ett filter som heter "1980s Lomography". Jag är mycket förtjust i det filtret! :)
Sarah Ek


17:45:39 2012-07-31
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback