Thai Wok

22:04:16 2012-07-02 Allmänt 0 Kommentar/er
Thai Wok med kyckling och tomatpuré. Underbart gott, jag blev glatt förvånad då morsan hade fixat ihop det till kvällsmat. Det var ett tag sen, och förut ville jag ha det hela tiden, men av någon orsak hade jag glömt bort det.
 
Hostan och förkylningen är på bättringsvägen (bara för att jag skrev det här så blir det säkert värre igen), efter en månadsförkylning som har varit lite från och till genom juni månad. Jag blir sällan förkyld, men när jag väl blir så håller det i sig länge.
 
Farsan har äntligen nå jobb åt mig på hemmafronten. Jag är dock lite skeptisk till att sitta i en traktor i fyra timmar en varm sommardag. Å andra sidan får jag gjort något produktivt istället för att sitta och dega, och klaga över att jag inte har något att göra. Dessutom tar jag och jobbar igen Sweden Rock-resan som jag fortfarande är skyldig honom.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback